Prezentare 

Serviciul Impozite si taxe locale, din cadrul Primariei Municipiului Motru functioneaza incepand cu luna Martie 1999, urmare Hotarării Guvernului nr.333/1999 privind aprobarea protocololui cadru si activele de predare-primire a exercitarii de catre Consiliile Judetene, Consiliile Locale si Consiliul General al Municipiului Bucuresti a atributelor prevazute de Legea nr.189/1998, privind finantele publice locale.

Serviciul Impozite si taxe locale are atributii legale privind stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor localeinclusiv a majorarilor de intarziere si amenzilor, solutionarea obiectiunilor, contestatiilor si plangerilor formulate la actele de inspectie fiscala precum si executarea creantelor fiscale.


 Structura organizatorică

Serviciul Impozite si taxe locale este organizat si structurat pe urmatoarele compartimente functionale:

  • Compartimentul Persoane fizice care cuprinde la rândul său activitățile de stabilire, constatare, urmărire, control și executare silită
  • Compartimentul Persoane Juridice care cuprinde activitatile de stabilire, constatare, urmarire inspectie fiscala si executare silita
  • Compartimentul incasare impozite si taxe locale si constatare si urmarire amenzi buget local si de circulatie

Atribuții principale 

  Stabilirea, constatarea, controlul, urmărirea si încasarea impozitelor si taxelor locale, pe raza administrativ – teritoriala a municipiului Motru, astfel cum sunt acestea reglementate de Codul fiscal si Codul de procedură fiscală.


 Contact

Serviciul Impozite si taxe locale – Sef Birou Gădău Ion

Adresă: Str. Macului, Nr.35

Telefon: 0253/410 630

Program de lucru: Luni-Vineri – 08.00-16.00

Printeaza pagina


Skip to content