Punctul de Informare Publică Motru, deschis în noiembrie 2007, a luat fiinţă din necesitatea de a îmbunătăţii relaţia între  funcţionar-cetăţean ţinând cont de stadiul de dezvoltare a societăţii româneşti actuale.

Coordonator Punct de Informare Publică – Sulugiu Nicoleta Cristina

Contact: tel. 0253-410560 int.114

                   0253-362558

Program de lucru:  8 – 16 30  – luni, marţi, miercuri, vineri

                            8 – 1830 – joi


Ce este Punctul de Informare Publică:

– un compartiment în cadrul aparatului Administrației Publice Locale;
– o modalitate nouă, modernă, bazată pe respect reciproc, de abordare a relației dintre administrație și cetățean;
– o bază a comunicării în ambele sensuri între cetățeni și administrație;
– o comunicare agreabilă, decentă, profesională;
– un loc și un cadru pentru un dialog social real.


Obiectivele Punctului de Informare Publică Motru sunt: 
– facilitarea participării directe a cetățenilor la luarea deciziilor administrative locale;
– accesul gratuit și permanent la informațiile administrative sau din alte domenii;
– reducerea efortului și timpului afectate de contribuabil rezolvării problemelor;
– realizarea unui raport normal, bazat pe respect reciproc, între administrație și cetățean, posibilitatea acestuia de a-și exprima opiniile și de a fi luați în considerare;
-îmbunătăţirea relațiilor de colaborare cu alte instituții publice.